150728

Sedan sist har det faktiskt hänt en del. Några timmar efter det senaste inlägget så gick jag till Lucas där massa vänner jag inte träffat på ett tag befann sig. Efter någon timmes skratt där så åkte jag med Max för att hämta hans föräldrar från Arlanda. Så fort vi kom hem igen så somnade vi ock vaknade inte upp förens vid 13.00 dagen efter. Den dagen spenderades åt att handla, övningsköra, intervaller i regnet och helkropps träning. Körde faktiskt för första gången i trafik, vilket var jätteroligt och lite jobbigt. Men är verkligen överraskad över mina framsteg då detta bara var den tredje dagen jag någonsin kört bil.
Igår så var jag på introduktionsmöte för jobbet och redan idag blev min första dag! Så idag har jag lärt mig att städa matsalen samt göra pommes frites. Blev lite stressigt ett tag men fick ändå väldigt bra kritik senare. Efter det övningskörde jag och idag övade vi på att växla. Nu är jag helt slut så ska bara ligga och slappa resten av kvällen. Vi hörs!

Kommentarer

fint

2015-07-28 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback