RIGA 2010

Asså Riga påminde mig lite om Stockholm. Det sämre var väll att de va ungefär samma priser som de är i Sverige. Men de va ändå ganska bra shopping där bara man var på rätt ställen. Asså de fanns ju affärer där som finns i Sverige. T.ex. bikbok, vero moda, cubus, newyorker och vila. Visst, lite av de jag shoppa köpte jag i Sverige men jag hitta ju ändå rätt bra saker i Riga.
Jag vet inte vad jag ska säga men kommentera om ni vill fråga nåt om resan.
Tjingeling/h








hotellet










;d




+ ett par pärlörhängen

vit tröja - H&M
svart tröja - Seppälä
skjorta -
Seppälä
sjal - Seppälä
spetströja - JC
stickadtröja med axelsmycke - Vero Moda
smileyshoodie - H&M
skor+neongröna skosnören - Stadium
jeans - Cubus
örhängen - Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback