ALL THE THINGS YOU'D SAY, THEY WERE NEVER TRUE

Efter plugget idag så åkte jag hem till Ida sedan åkte vi iväg på träning. Gick väl sådär, kände att jag var rätt seg idag, men så är det. Kom hem och har precis gått igenom en stor fet kasse med kläder jag fick av Persson. Jag bryr mig faktist inte ett dugg om kläder är begangnade eller inte. Tycker det är rätt smart att ärva kläder, man får dom gratis och oftast hittar man alltid någonting man vill ha. Sen tycker jag det är skitkul att göra om kläder, klippa i dom och sånt:) Så tack Persson!:) Nu ska jag väl gå upp och äta ett äpple tror jag, eller jag vet inte. Jag ska i alla fall inte ligga kvar här och dega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback