Movies - September

+
Casanova - Bästa Heath Ledger i huvudrollen. En fin och bra film med väldigt vacker miljö.
Moulin Rouge - Lite annorlunda men otroligt vacker.
The Patriot - Jag brukar oftast inte tycka om krigsfilmer, men den här var riktigt bra. En väldigt spännande film med duktiga skådespelare.
The Great Gatsby - Väldigt bra som även den utspelar sig i en väldigt fin miljö. Vet egentligen inte varför jag tycker att den är bra egentligen, men det är himla fin och sorglig på något sätt.
The Wold of Wall Street - En ganska spårad film som ändå är väldigt bra.
Catfish - Tittat på serien ett tag nu och tyckte väl att det var dags att se dokumentären. Jättebra!
Would You Rather - Ganska bra film. Ska vara en skräckfilm, men den är inte så jätteläskig. Den är mer spännande, dock ganska förutsägbar men levde upp till förväntningarna. Den sista biten i slutet var dock väldigt oväntat.
The Town - En ganska bra film med action.
 
/
The Forger - Jag hade förväntat mig något helt annat, men den var ändå helt okej.

Kommentarer

Heej!
När du var på Malta åkte du ju med sts och jag undrar hur det var med alkoholen där. Fick man dricka eller inte?

Svar: Man får inte dricka och om man blir påkommen blir man hemskickad. Självklart förekom det alkohol, men det var även några som blev hemskickade.
Hulda Morath

2014-10-30 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback