Six months

Idag är det ett halvår sedan vi åkte till Malta. Sinnes vad tiden går snabbt.

Kommentarer

Hej har lite frågor om Ramla Bay. Var det mycket alkohol på festerna och i vardagen där bort? Hade du lagt till explorer pass eller hitta ni på egna aktiviteter? Var det bara svenskar där eller från olika länder? vilken kurs gick du?

Svar: Jag själv kom inte i kontakt med alkohol på festerna och så där borta, men jag vet dock att det förekom. Så jag vet inte riktigt. Jag hade i alla fall lagt till Explorer Pass och det hade de flesta andra också gjort. Tror faktiskt inte att det var en enda i min grupp som inte hade det. När jag var där så var det i princip bara svenskar, några norska också men inte så mycket mer än det. Det kan dock bero på att jag åkte i slutet av sommaren och de flesta åker nog någonstans i mitten, för det var en hel del människor från olika länder på första festen. Jag gick ingen kurs.
Hulda Morath

2014-11-23 @ 15:12:24

Badade du med delfiner? hur gjorde du isf det var det med pånågot paket du köpte eller hur gjorde du?

Svar: Nej, jag badade inte med delfiner. Men jag tror att man kan bada med delfiner om man lade till Splash & Fun.
Hulda Morath

2014-11-23 @ 15:37:16

fanns det mycket shopping?

Svar: Ja, jag tyckte faktiskt att det fanns ganska bra shopping.
Hulda Morath

2014-11-23 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback