160313

Redan mars! Tiden går så snabbt och jag är så glad över hur bra vädret har varit. Dock är det lite molnigt idag men det passar en söndag ganska bra. Sedan sist så har jag haft två veckor blockpraktik som har gått jättebra. Jag har även satt i en tandställning och haft sportlov. Så veckan som va började jag skolan igen och i torsdags fick vi lära oss att dreja på estetisk kommunikation, vilket var jätteroligt! Lektionen efter det fick vi lära oss att bygga naglar på mall och när vi var klara med det gick jag till min favorit frisör och fick håret toppat. Sedan tog jag tåget hem för att ha lite hemmaspa med mina nya LUSH produkter. Dagen efter, i fredags, var det praktik i vanlig ordning och jag kände mig sååå fräsch efter gårdagens ompyssling. Igår jobbade jag och då fick jag lära mig DT1 som då är första luckan i drive thru och efter det passet fick jag skjuts direkt till Alva som nyligen fyllt 18 år. Sedan åkte jag och Emma hem till Mattias där även Max var och chillade. Idag står bara jobb på schemat och tror inte att jag orkar så mycket annat idag. Men ni får ha en jätteskön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback