160402

Längesedan sen sist! Efter temaveckan som ägde rum sist jag bloggade var det en vanlig skolvecka som jag inte var så delaktig av i och med att jag hade en fruktansvärd förkylning. Efter den veckan var det påsklov som jag är inne på slutet av nu. Söndagsångest imorgon...
Igår tog jag i alla fall en promenad hem innan jag blev utbjuden på en lunchdejt på favoritstället här i stan. Senare på kvällen åkte vi iväg och fira en kille som fyller 19 år idag. Grattis!!! Även Max fyller år idag, så idag blev det debut på Systembolaget för honom och sedan åkte vi iväg till Kajplats 9 för att fira med trerätters med min älskade moder. Kvällen avslutades med ost, kex och så vidare.
Annars då? Bokat en resa, jobbat en del och shoppat är vad jag bland annat har gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback