2014

Januari. Det nya året startade med en lugn kväll hemma hos Melinda. Mor och jag började även planera vår tripp till Miami. Startade även sista terminen av grundskolan. Kollade även på ganska många gymnasieskolor. Men januari var helt klart den tråkigaste månaden det här året.
 
Februari. Detta var helt klart den jobbigaste månaden på hela året. Jag hade så mycket ångest och mådde inte alls bra. Men jag var i alla fall i Thailand i två veckor med familjen Hedqvist och blev riktigt, riktigt brun.
 
Mars. Detta var nog årets dramatiska månad. Men jag var ändå väldigt positiv och försökte se det bästa ur det mesta. Vi började även skriva nationella proven den här månaden som jag var väldigt nervös inför, vilket jag egentligen inte behövde vara. Mor bokade även vår resa till Miami.
 
April. Årets mest hoppfulla månad då jag hade massa roliga saker att se fram emot. Dansade även en hel del då vi skulle ha dansuppvisning i maj. Solade också mycket och skrev en hel del nationella prov.
 
Maj. Detta blir nog den gladaste månaden. Det vankades måna roligheter denna månaden. Bland annat spexfoto, dansuppvisning och klassresa till Italien. Pluggade också ganska mycket den här månaden.
 
Juni. Jag tror nog att juni var den bästa samt sorgligaste månaden. Det var fest, lärarmiddag, gick ut grundskolan med en hel del tårar och relativt bra betyg, stugmys i Melindas stuga, firade midsommar samt flög till Miami.
 
Juli. Årets chillaste månad. Man har vänt på dygnet, man gör ingenting speciellt utan bara är. Började i alla fall månaden i USA där jag även firade min 16 årsdag. Hann även med en ganska rolig fest.
 
Augusti. Härligaste månaden under 2014. Träffade fina vänner, hade poolmys, tittade på bio, 10 år med min bästavän och började gymnasiet som var lite jobbigt till en början.
 
September. Utser detta till den spontanaste månaden. Fikat en hel del, några shoppingrundor, träffar med gamla kontakter samt nya, middagar, fest och så vidare. Plugget flöt också på riktigt bra.
 
Oktober. Årets helt klart festligaste och sämsta blogg månad. Var på en ganska kaotisk fest med några av tjejerna från klassen. Helgen efter det var jag på en fest med några gamla vänner. Firade in höstlovet hemma hos Oskar och var sedan på halloweenfest veckan efter.
 
November. Jag grät en hel del den här månaden så det här får bli den känslosammaste månaden. Men utöver det så var det en ganska normal månad. Målade naglar på gymnasiemässan, sminkade på öppet hus, festade, mös och så vidare.
 
December. Kärlekens månad, haha. Nej, men när jag tittar tillbaka på den här månaden så har jag i princip bott hos Max hela månaden. Men det har ändå varit en ganska jobbig månad då jag varit orolig större delen av den. Men den här månaden handlade jag julklappar, var med Max och firade nyår i princip.

Kommentarer

va många härliga bilder!

2015-01-02 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback