150825

Hej fina ni! Sen senast har det hänt en hel del, bland annat födelsedagsmiddagen jag var på i fredags som bilderna är ifrån.
Fredagen innan, då jag bloggade senast, slutade med att vi tillslut träffades på Krillan för att bada och sola. Efter det åkte jag hem till Max där det vankades krök. Dagen därpå låg vi i sängen hela dagen och tittade på Prison Break och på söndagen jobbade jag samt hängde vid hamnen med ett gäng tjejer. Veckan som kom därefter tillbringades mest hemma då många av mina vänner börjat skolan. Men på fredagen åkte jag till Västerås och mötte upp några vänner för att leta present till Wihlma och Victoria som skulle firas på kvällen. Hos Vickan åt vi inte bara tacos utan hade även 5-kamp. Efter det åkte jag hem till Max på krök som tillslut slutade med att det tog slut mellan oss. Men det känns bra och jag mår jättebra i skrivande stund! På lördagen träffade jag vänner och på söndagen hämtade jag mina grejer ifrån Max lägenhet, hade hemmaspa och övernattade hos bästa Klara med Calle. Måndagen, igår, började jag mitt andra år på gymnasiet och idag fixade jag mina fransar,
gick i skolan och fixade lite andra grejer. Imorgon är det skolfoto på G, wish me good luck haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback