Last Weekend

Jag har dock inga bilder från helgen att visa här, men jag hade i alla fall en väldigt bra helg. I fredags så var jag hos min sötis. Lördagen spenderades först i Västerås med två fina vänner för lite shopping. Efter ett tag så tog vi bussen in till Erikslund och efter några timmar blev vi hemskjutsade för att sedan stressa vidare till Arboga. Där träffade vi massa roliga och nya människor. Dock var vi sist kvar och fick städa upp lite, haha. Fick sedan skjuts hem och väl inne i stan så blev jag upphämtade av en skön kille. Kom hem några timmar senare och somnade direkt. När jag sedan vaknade var det bara att gå till Melinda för att träffa resten av gänget för att prata om gårdagen. Ja, så såg min helg ut. Ska bli bättre på att ta bilder, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback