140916

Herregud vilken lång dag det har varit, tog aldrig slut kändes det som. Vaknade ganska tidigt idag så chillade igenom hela förmiddagen med brunch och grejer. Stressade sedan iväg till bussen där jag träffade en gammal klasskamrat. Sedan hade jag skolfoto, vilket inte blev så lyckat.. Därefter hade jag engelska presentation som inte heller blev så lyckad och sedan slutade jag. Mitt tåg var dock försenat i 35minuter och påvägen hem från stationen träffade jag ännu mer gamla vänner. Var hemma i någon timme innan jag gick och mötte upp Alva för middag vid ån, så länge sedan jag såg henne! Satt där i några timmar innan vi splittrade på oss och jag tog en liten promenad innan hemfärd. Sååå var min dag i alla fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback