I'm Back

Nu är jag tillbaka igen! Jag har helt enkelt inte haft orken till att blogga, men känner lite ny motivation nu så hoppas den stannar. Men ni har inte missat mycket, men ovanför ser ni ytterst få bilder från de två senaste månaderna. Men jag har i alla fall varit på några fester och träffat massa nya människor, pluggat en hel del, tittat på min förra skolas årliga talangjakt, firat halloween, stått på gymnasiemässan och fixat naglar, gosat, lärt mig massa nytt i skolan och shoppat! Det är väl ungefär det jag hållt på med den senaste tiden.

Kommentarer

Ja det var längesen du blogga. Hoppas du fortsätter med bloggandet!

Älskar verkligen hur du bloggar och även din blogg i helhet!



2014-11-18 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback