Movies - June

+
The Fault in Our Stars - En så himla fin, romantisk och bra film. Kom till och med ett par tårar rinnande ned för kinden.
Django Unchained - Himla bra film med jätteduktiga skådespelare. En av rollerna spelas till och med av DiCaprio!
The Tourist - En riktigt bra film med supersnygga Angelina Jolie.
That Awkward Moment - Jag tyckte faktiskt denna var bra, kan vara för att übersnygga Zac är med men jag vet inte...
The Babymakers - Slumpade bara fram den så jag hade inte några höga förväntningar men det var en rolig film som man kan checka av när man har tråkigt.
 
/
Tillbaka till Bromma - Egentligen en ganska dålig film, men den var väl lite små underhållande ibland.
Devils Due - En helt okej skräckfilm. Var inte sådär jätteläskig men den hade väl några studer där man hoppade till. Skulle dock inte rekommendera den om man vill bli livrädd.
The Secret Life of Walter Mitty - Av någon anledning hade jag ganska höga förväntningar på denna film, vilket den inte nådde upp till. Men det var väl ändå en helt okej familjefilm. 
The Prestige - En väldigt bra film. Hade dock lite högre förväntningar men skälet till att den inte hamna där uppe är för att den är ganska långtråkig och seg ett bra tag. Det är typ sista kvarten som gör hela filmen.
Love Me - Detta är också en sådan där film som man råkar komma åt när man har tråkigt. Ganska medelmåttig film. Rätt förutsägbar men ändå helt okej.
G.B.F. - Har velat sett den här i ungefär ett år, pågrund av att väldigt fina Sasha Pieterse är med i den. Men har aldrig tagit mig tiden till att göra det förens nu. Den nådde dock inte upp till mina förväntningar men den var väl helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback