Movies - July

+
The Pretty One - Tyckte konstigt nog att denna var ganska bra. Alltid lika intressant med tvilling drama, haha. Slutet var fint och så, men är lite skeptisk till det. Men nu ska jag inte spoila för mycket.
I, Robot - Ännu en bra film med WIll Smith. Filmen verkligen bra och ger en en tankeställare. Absolut sevärd!
Divergent - Grym! Liknar Hunger Games lite grand, men jag tycker att denna är mycket bättre. Den var helt sjukt grym! Väntar med spänning tills nästa film!
 
/
Texas Chainsaw 3D - En helt okej skräckfilm, den har en hel del blod i sig. Så ni som inte gillar äckliga filmer som typ Saw, titta inte på denna. Den var inte direkt läskig så att man hoppa till men I guess att den hade en intressant handlig eller något. Vet faktiskt inte riktigt varför jag tyckte den var bra. 
Endless Love - En jättefin och bra romantisk film. Men jag tyckte att handligen var liiite för lik The Notebook + att jag tappat intresse lite grand för dessa filmer. Men om du letar efter en ny romantisk chick flick, titta på den!
Gravity - Efter mycket om och men så gav jag den ett försök när jag såg att Sandra Bullock hade huvudrollen. Tyckte hon gjorde ett sämre skådespel än vanligt men filmen var ändå ganska bra. Det hände inte så jättemycket i den, men hur mycket kan egentligen hända i rymnden? Den väckte i alla fall tankar som till exemepel, vad man skulle göra om man själv var ensam i rymden och så vidare.
Runner Runner - Inte riktigt min typ av film, men den var ganska bra. I huvudrollerna så har vi bland annat Justin Timberlake och Ben Affleck.
Flipped - En rätt söt film men en snygg kille i huvudrollen. Inte så jättebra om man tänker efter men den är lite charmig.
Teen Beach Movie - En helt okej barnfilm. Ganska förutsägbar, men det är trots allt en barnfilm.
 
-
12 Years a Slave - Jag hade mycket högre förväntnigar. Jag tyckte att denna film var långtråkig och förutsägbar. Det är en hemsk historia och ännu hemskare att den är baserad på en verklig händelse, men den var helt enkelt inte i min smak.
Zapped - Också en barnfilm som inte var sådär jättebra. Hade väl ett intressant ämne, vad skulle man göra om man kunde styra andra människor egentligen? Men, that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback