Movies - December
+
Ghost Of Girlfriends Past - En annorlunda version av A Christmas Carol. Bra var den i alla fall.
I skuggan av värmen - Okej, enda skälet till att denna film ens är bra är för übersnygga Joel Kinnaman som äger en av huvudrollerna. Handlingen är väl helt okej, dock ganska dåligt slut.
/
Boys and Girls - Ganska bra eller mer helt okej, funkar när man inte har någonting annat för sig.
Charlie St.Cloud - En fin och helt okej film. Dock tycker jag att den är lite tråkig.
The Strangers - Synd att den inte har någon speciell handling men den har sina stunder där man hoppar till. En helt okej skräck.
-
Somewhere - Hade nog lite högre förväntningar. Rätt dålig och väldigt tråkig. Ville mest se den för att Elle Fanning var med i den, men detta var verkligen ingen höjdare.
Kommentarer
Linnea
Hoppas att du fått en bra start på det nya året!
Har du några nyårslöften iår?
Kram på dig! ♥
Svar:
Hulda Morath
Har faktiskt inte sett någon av de filmerna!
Trackback