10 Past Days

Nu är det så att jag inte bloggat på 10 dagar och jag har ingen aning om varför inte, då jag faktiskt velat bloggat flera gånger. Så nu tar jag tag i det hela.
Hela vecka 50 spenderades åt att lussa, vilket var jätteroligt! Helgen tillbringades hemma mysandes framför serier och så vidare.
Veckan därpå gick väldigt snabbt då vi fick jullov i onsdags. Det firades med pizzakäk och mys hemma hos mig.
I fredags så var jag först i Västerås med mami för att fixa mitt ID-kort och sedan blev det en tur på stan för att fixa några julklappar. Där efter åkte vi hem till Julia för att fira in jullovet.
Idag, söndag så åkte vi ännu en gång upp till Julia för att denna gång fira hennes födelsedag. Grattis Julia!♡

Kommentarer

Fina bilder :)

2014-01-02 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback