120528

Hola guapas!♥
Nu när jag ändå skriver på spanska kan jag ju även meddela er att jag har mitt sista prov imorgon. Känns riktigt skönt. Dock så måste jag sitta och råplugga på lite andra saker som måste bli färdiga snarast innan dom sätter ut omdömen så att jag når målen på allt.
Det har ju även vart köpingsyran i helgen, dock så tog jag inte en endaste bild så bloggen får lida. I fredags kväll så satt jag uppe i luften i Extreme Fly precis när det började spöregna. Var inte skönt kan jag ju säga. Kan ju även berätta att jag tillslut bestämde mig för att dansa i lördags. Gick inte nå bra alls eftersom jag missade några steg, men det är riktigt skönt att ha det gjort. Men nu ska jag plugga till provet och fortsätta göra klart massa annat. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback