120830

Idag gäller det att vara så effektiv som möjligt, plugga extra i plugget, cykla snabbt som blixten hem, packapackapacka, städa, pluggapluggaplugga och så kanske jag hinner med innebandy träningen. Bloggar endast om jag får tid över, vilket jag knappast tror att jag kommer få. För imorgon åker jag. Jag, Hulda Morath, åker till Sydafrika och stannar där i tre veckor? Nästan en månad? Vad fan händer? Kan inte få in det här.
Men jag kommer ta med mig datorn för att försöka hålla mig uppdaterad på plugget och så kanske jag kan försöka få er uppdaterade om mitt crazy wild life, haha… Och om jag nu dör där borta vill jag bara säga att jag älskar er! Förlåt för det långa inlägget!

Kommentarer

Ha det så underbart bra nu bästa vän!!! älskar dig såååå mycket och frågan är om jag kommer klara mig utan dig i 3 veckor?!?!?!?. Är så rädd att nåt ska hända :( åh kom hem oskadd annars!!!<3<3
hälsa Sanna!!:-)

2012-08-30 @ 12:35:09

Jättefin blogg och väldigt fina bilder:D Ska vi göra ett bloglovin byte?

2012-09-03 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback