110531

Tjolahej!♥

Skola idag som vanligt. Inget speciellt som hände. Eller, vi kollade på HSM på spanskan på spanska. Man fattar ju mycket menmen, bättre än att skriva en massa;)

Efter plugget gick jag hem och träna sen rensade jag garderoben. Rensade ut allt som inte var sommrigt, hah. För imårn är det ju juni hörni, och då kan man ju inte gå runt med overall eller hur?;)
Så skönt att ta fram sommarkläderna tycker jag. Nu saknas bara att inköpa en jeansjacka:thumbup:
Efter garderobsrensningen åkte jag iväg för att lira innebandy. Egentligen så skulle damjuniorerna va med och träna med oss eftersom vi var så nåra men dom dök inte upp.. Men vi tränade ändå med sex pers. Lite två mål, dunkis och vattenkrig med Clara. Hahah, jag låg typ i någon hylla först för att Persson jagade mig sen låg jag där så länge så att jag somna..Woups!(A)
 Sista träningen ju för säsongen, lite sorgligt men jag träffar ju mina tjejer på torsdag iaf för då åker vi iväg till.. *trumvirvell*.. GRÖNAN!:D

Kom nyss ut från duschen iaf och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för jag är vrålhungrig.
Hejdå gullisar, hihi!♥

Här får ni lite bilder från när vi sålde hamburgare och sånt skit på Z (2011-05-07) :








sööt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback