MALLORCA , DAY 8

Idag vaknade jag 06.20, klev upp och packade det sista och klädde på mig alla mängder av kläder. Gick sen ner och käka frukost klockan 07.30 och sen gick vi på bussen som skulle ta oss till flygplatsen klockan 07.50, en aning stressande med det gick. Kom hem till mitt lilla rum runt 18.00. Det första jag gjorde var nog att sätta på datan och blogga. Sen ringde jag Ida och kollade på andra saker på datan. Sen runt 22.00 kom Ida och stannade här i nån timme:)
Och efter det så har jag bara suttit och fixxat med bloggen. Jag ska nog alldeles strax sova för jag är skapligt trött nu, snart dygnat för fan men jag lägger nog ut bilder på det jag köpt nån gång imorgon;)
Puss&kram♥






så grymt coola plan ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback