MALLORCA , DAY 7

Mammi och jag åkte ner till stan för att små shoppa lite men såklart hade allt stängt för att dom skule ha "vår-ledigt" från den 24 juni-30 juni, kul. Så vi åkte hem och jag la mig och sov sen när jag vakna skulle vi äta middag. Blev en pizza på hotellet därefter låg jag och läste min bok och sen packade jag. Fy helvete vad jag hatar att packa & packa upp saker, speciellt att packa upp. Såg innan vi skulle åka till Mallorca att det låg kvar kläder jag letat efter förut i en resväska som var nerpackade för två år sen.. woupsi. Men tillslut så packade jag faktist och det gick faktist riktigt bra. Eller ja, förutom att jag var tvungen att resa hem i nästan alla mina kläder. Jag åkte hem i converse, pilotbrillor, keps, underkläder, smycken, 2 koftor, 6 linnen, 1 t-shirt, 1 par shorts och en jumpsuit. Svettigt, en aning;)
Men det funkade. Tänk vad man gör för att det inte ska bli övervikt och för att få igen resväskan, eller så är det bara jag som gör så, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback