110630

Grattis Jonathan! :)
Hej på er, bloggade inte igår, jag vet. Men jag hann verkligen inte. Vaknade typ vid 10 sen städade jag mitt rum i en timme sen fixade jag mig till att träffa tjejerna. Åkte iväg till Alva och kom såklart sist, som vanligt då, för att möta upp mina fina flickor och så åkte vi iväg till ett ställe för att bada&grilla. Stället var super, riktigt nice där asså. Sen på kvällen åkte vi hem till Alva för att tälta. Fyfan vad kul vi hade!:)
Vaknade imorse av att det var stekhett inne i tälten försökte somna om men det gick verkligen inte. Sen efter ett tag vaknade Ebba också och så satt vi och snackade en stund sen började dom andra också vakna. Gick väll upp och käka frukost sen efter ett tag och sen satt vi bara och chilla i soffan framför tv:n. Cyklade hem sen i sovkläder, snacka om att man känner sig fräsch;)
Men jag ska nog åka iväg till babe om en stund för att bada och efter det ska jag väll bara vara hemma och ta det lugnt. Och duscha, det måste jag göra!
Förresten så tog jag inga bilder eftersom min kamera dog precis innan jag skulle åka iväg, lyckat. Men ni får väll lite printade bilder sen. Men, så antigen lagar jag den eller så önskar jag mig en ny?;)
Fast om jag önska en ny så är det ju inte så säkert att jag får nån, fårväll hota mamma med att jag kommer använda hennes hela tiden då;)
Inte så långt kvar till jag fyller år ju, fan jag måste ju skriva en ny önskelista också!:D
Nä, nu måste jag gå känner jag. Tror inte ni vil sitta och läsa det här i trehundra år? Eller? Nej, trodde väll det:)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback