MALLORCA VS BANGKOK

Jag och mami åker utomlands varje år och i år står det mellan Mallorca och Bangkok. Jag själv har svårt att bestämma mig och min mamma bryr sig inte speciellt mkt, så vad tkr ni?:)

Mallorca:
Om vi åker t Mallorca så åker vi i början av sommarlovet och stannar där i en vecka. Det ska vara ganska bra shopping där osså är det ju många fina stränder där.



Bangkok:
Om vi åker t Bangkok så är vi typ borta hela jullovet. Ganska skönt att slippa snön&kylan men jag vet inte om jag orkar vänta ända t december?:|
Isf kmr vi typ vara i Bangkok och shoppa i ca 4-5 dagar sen ville mamma åka t Kambodja och kolla på ruiner och temel vilket inte jag är lika intresserad av men om jag får shoppa så får jag väll stå ut med att mamma ska kolla på gamla stenar. Och sen blir det nog att åka till nån strand någonstans i Thailand om vi inte stannar och badar i Kambodja.



Så vad tycker ni att jag ska åka? Det är bara att kommentera, hur svårt kan det va?;)

Trackback