110228

Vaknade typ halv sju av att nån smsa om jag var vaken, kul:tired:
Ingen sovmorgon här inte. Nu ligger jag och myser med mina katter och lyssnar på musik. Senare idag så ska jag ut i skogen med mamma och sen vill jag ner på stan och köpa nagellack också, hah. Skönt med sportlov, har varit efterlängtat som fan. I lördags så var jag förresten i v-ås, köpte inte så mkt. Man kmr inte speciellt långt med en 500 lapp. Det blev iaf ett par springtights, har velat haft det i typ ett år nu men jag har aldrig hittat någon som är pefekt i storlek och allt. Sen köpte mamma lite saker på kicks t mig, tack mamma. Hon köpte springtightsen också btw(A)
Osså köpte jag ett par svarta jeans fast jag tkr inte att det är jeans men ändå och ett par solglasögon. Visste ni förresten att jag samlar på solglasögon? Now you know;)
Och igår vann vi matchen mot sala med 4-1, grymt tjejer. Tack Alle, Jessica och Elin för att ni kunde hoppa in den matchen.
Men nu ska jag nog gå och dansa, hihi.
Tjingeling/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback