101126

Eller är det kanske 27 nu? Skitsamma;)
Aja idag eller igår eller vad man nu ska säga så vare skola, träning och sen kom Hannah, Clara och Persson. Vi drog först t Verona och käka pizza sen t hemköp och köpte massa saker. Har förresten pengar på mobben nu;)
Aja, sen drog vi hem och kolla först på Barnhemmet för typ tredje gången för mig och Hannah osså kollade vi på 100 girls.
Och just nu så ligger Clara och Julia på golvet och Hannah i soffan och sover, hahah. Vettefan varför dom ligger på golvet men gärna för mig.
Juste, jag hade typ somnat runt fem och sen när jag vaknade lite senare så jag ut som en jävla apa. Dom hade fan målat hela mitt ansikte med kajal och mascara, kul. Men ni vet, hämnden är ljuv. Så efter ett tag så somna dom och då hällde jag vatten på dom(A)
Undra om jag inte ska måla mustach på dom snart också. Men nu har dom somnat igen så nu sitter jag själv uppe. Jag kan inte sova heller men jag får väll kolla på vad som har hänt på facebook.
Bilder kommer i nåt annat inlägg senare idag typ;)
Tjingeling/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback