100531

Snart slutar vi skolan.:D
Och aprå *stavning* på de så har jag åkt t v-ås me mami för att köpa avslutningsklänning.:)
Sen köpte jag ett linne också men skitsamma.(A)
Aja innan de hade vi slöjd på skolan och jag blir så förbannad att jag alldrig blir klar me mina byxor, hah. Men jag kmr nog bli klar nästa gång då jag bara ska fixxa mudden där nere och fylla i färgen där namnet ska stå.;)
Efter de har jag ju som sagt vart i v-ås.
Sen ikv ska jag typ städa lite eftersom de inte blev av igår och duscha.;)
Tjingeling/h


Linne - New Yorker                        (bilden blev lite cp:ad när jag fixa den i paint)


Klänning - Bik Bok

Kommentarer

snygg klänning älskaren!!!

2010-06-08 @ 16:32:42

thankyah :-)<3

2010-06-08 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback