100729


Can you - Basshunter

Halluuu, de va ett tag sen. Jag vettefan vrf jag inte har bloggat på snart 2 veckor, men jag orkade lixom inte. Jag tror ni förstår mig. But now I'm back.;)

Vakna inte för så länge sen av att mamma kom in och fråga vart hennes laddningssladd t  hennes data var, kuul men sånt är livet, hah. Försökte somna om men de är en av de svåraste saker som jag vet så satte på datan och började blogga. Senare så ska jag gå upp och ta en dejt me tv:n och käka frukost. Och ännu senare så kanske jag drar t krillan me Ida för att möta upp Kuszli.:)
Aja, har inte så mkt mer att säga men ni får ha en awsome dag.
Tjingeling/h

Kommentarer

det gillar man stort :D

2010-07-29 @ 19:41:54

hahah;d<3

2010-07-29 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback