101228


Bass down low - The Cataracs ft. Dev

Snart 2011 ju, jag tkr faktist 2011 låter konstigt, hah. 2010 låter mkt bättre ju, men skitsamma:)
Idag har jag inte gjort så mkt, bara tränat typ. Skönt att spela innebany igen, men jag har fan ingen kondis. Den försvinner lika snabbt som den kommer;)
Måste typ börja springa i skogen eller nåt, för jag måste va i toppform t storvreta ju.
Aja, asså jag vet inte alls vad jag ska göra på nyår. Jag vill inte bara sitta hemma och dega men det kommer antagligen bli så eftersom alla andra är i sälen och åker skidor eller nåt. Åhh vad jag saknar nyåren när jag var liten och åkte t stockholm och kolla på fyverkerier med pappa:love:
Kanske kan fråga mamma om vi kan åka dit fast hon inte tkr om att kolla på fyverkerier, så kan jag shoppa lite innan?;)
Eller nej Hulda, du skulle ju spara pengarna för i helvete.
Aja, H&M katalogen kom ju igår. Alltid lika kul att sitta och bläddra i en tidning och kolla på kläder tkr jag;K
Jag hitta faktist lite saker där, det har jag inte gjort på länge. Fast det jag hitta kommer jag nog bara använda på sommaren. Om jag nu köper de. Guud vad jag längtar t sommaren 2011 nu. Det bästa med sommarn som va var nog att åka ring med Hannah:D
Aja, nu tkr jag att ni har läst klart så,
Tjingeling/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback