100629

Vakna hemma hos Ida nån gång. Satt och snacka skit, käka frulle och fixxa oss. Sen så drog vi t mässan typ, kolla runt lite. Inte så mkt att se men? Kolla på RixFM saken, motorcykel saken och Erik Grönwall:)
Inget stort fan av han kan jag ju säga men han va sjukt bra^^
Hah, när han sjöng så stog jag breve nån sjuk tjej. Sen så stog vi i atograf-kön me Karro och sen kom Hiwwo och Lucke. Tog nån bild me Erik och hans atograf. Sen gick vi runt och tog lite bilder på dom andra, hahah. Asså älska han som va sjukt lik Edward(Robert Pattinson):love:
Sen drog typ Hiwwo, Lucke, jag och Ida in i mässan igen ellr va man nu ska säga. Sen cykla vi t hemköp för dom skulle typ köpa nåt efter de drog vi t nån lekpark. Fett kul hade vi iaf:K
Men sen så börja de typ regna osså drog Ida hem och då skulle jag också dra hem men då tog Lucke min tidning så jag stog där och käpa för att få tbax den, hahah. Så efter ett tag så drar jag utan min tidning men då har ju Ida redan dragit och jag hittar ju inte i elundområdet så jag fick åka tbax t Lucke och fråga hur jag skulle åka hem. Men jag fatta inte ett skit för han förklarar ju som han gör så jag åkte bara nånstans i spöregnet men som tur va så var de rätt väg, inte för att de fanns så många vägar att välja på menmen.. Sen när jag var hemma så käka jag. Sen kom jag på att jag hade några saker kvar hos Ida så drog jag dit när de typ slutade regna. Snart ska jag väll duscha och packa t gympan imårn:tired:
Imårn så blir de att  köpa present t Hannah. Ojuste min mamma har sänkt min månadspeng t 200:- :(
Tjingeling/h




visst är han lik?;o<3


mer bilder kmr när karro har skickat; )<3

Kommentarer

varför har hon sänkt den?/: <3

2010-08-30 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback